Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
Sendt: 30 August 2004 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
Nu gjorde jeg åbenbart den fejl at skrive mine halvdårlige erfaringer med Bose inde på et andet forum. Så fik jeg hurtigt en tilbagemelding fra en anden bruger:
".........nu ejer jeg jo tilfældigvis selv et Bose lifestyle anlæg og jeg kan garentere at det lyder bedre og meget meget klarere end de fleste!!! og ja det er pebret men det kan skam også købes brugt!!! og selvfølgeligt lyder det da federe i surround og det gør sgu da ikke en skid ved lyden... tror du ikke bare det er dig der er på vej ud hvor du ikke kan bunde?? hvad med at skaffe dig af med din gettoblaster og få dig et ordenligt anlæg for du begynder at snakke om noget du ikke fatter en skid af alligevel!!!"
Nu skrev jeg før at musik lyder bedst i stereo, men nej... Sådan var det ikke ifølge ham. Så nu er jeg åbenbart en rigtig noob.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum