Forfatter |
|
beta Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har gennem et stykke tid tænkt over, om der er et "Flest-antal-indlæg" mesterskab igang her på Debatforum. Jeg kan se at
især den gode Allanowich kommenterer stort set alle indlæg og nu hastigt nærmer 5000 (femtusinde) indlæg. I den
sammenhæng må jeg konstatere at jeg er håbløst bagud, trods mit mangeårige medlemskab.
Gik jeg glip af startskuddet?
|
Til top |
|
|
hifiigen Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha - sjov betragtning.  Jeg tror bare der er meget stor forskel på folk mht. lysten til at debattere. Der kan være en del "drivere" for at debattere: * bare det at være i kommunikation med andre * følelse af at have stor viden som andre kan få glæde af * følelse af at have stor viden, som andre næsten ikke skal/kan leve foruden * selvhævdelse * kedsomhed - intet andet at bruge tiden på * lyst til at korrigere andre opfattelse og så er der nok flere, men nu har jeg ikke mere tid til dette, ligesom det nok helle ikke er så interessant for nogen
__________________ Er blevet ret passiv læser.
|
Til top |
|
|
D A O Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2465
|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja både siden hifi4all og alle der er her, skal da være glade for at noget har, kan og vil skrive noget overhoved!
Mange stiller kun spørgsmål, "tænk" hvis ingen havde svaret eller ingen havde en mening om svaret...
Ja så skulle svaret findes i udlandet på et fremmedsprog, eller måske give op helt.
hifi4all er vel også et social netværk som man holder af, at være en del af, med de besyv vi alle nu engang har?
Jeg har da lavet mange tråde hvor ingen har skrevet noget, måske havde det ingen interesse eller bare dumt emne, ha ha
men hvem gider at blive ved uden respons?, da man jo ikke ved om det var latterligt eller bare uden interesse
Hvis man undersøger den store verden, lidt, så finder man forums og blogs på de rette spørgsmål, men ikke et eneste svar!!
Ha en god dag derude i den store HI-Fi verden, vi har kun lige så meget hifi sjov som vi gør det til.
__________________ vh Hans Lund
diyaudio.dk Blog
G+
|
Til top |
|
|
hifiigen Forum Bruger

|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, man bør da huske og bemærke D A O's indlæg: hvis ingen gider, kan debattere eller vil bidrage så stopper jo et forum rimeligt hurtigt. Så man skal ikke sætte et alt for tæt filter op foran sig selv om nu nogen har brug for et indlæg. Kom med indlægget!
Omvendt er det også en god ting, hvis man lige overvejer værdien af og hensigten med et indlæg
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifiigen skrev:
Haha - sjov betragtning. Jeg tror bare der er meget stor forskel på folk mht. lysten til at debattere. Der kan være en del "drivere" for at debattere:* bare det at være i kommunikation med andre* følelse af at have stor viden som andre kan få glæde af* følelse af at have stor viden, som andre næsten ikke skal/kan leve foruden* selvhævdelse* kedsomhed - intet andet at bruge tiden på* lyst til at korrigere andre opfattelse og så er der nok flere, men nu har jeg ikke mere tid til dette, ligesom det nok helle ikke er så interessant for nogen
|
|
|
Det lyder lidt, som om du kun tog alle de negative
Hvad med de indlæg, der rent faktisk kun er møntet på hjælpe andre??? Det er da (forhåbentlig) dem, der er flest af, men de var måske forbigået din opmærksomhed??? __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
hifiigen Forum Bruger

|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forbigået og forbigået? Jo, lidt - jeg blev for påvirket af det enormt store antal, som nogle debattører har nået. Men, jeg kom på lidt bedre tanker efter at have læst D A O's, i mit efterfølgende indlæg. Og du har da en god pointe. Jeg har netop i dag lavet en tråd hvor jeg spørger efter hjælp - håber så at nogle der kan også melder ind
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da skægt du lige nævner den tæller dér, Beta.  Den har jeg slet ikke kigget på i meget lang tid, da den er uinteressant. Jeg tror jeg ikke har set på den siden jeg blev fuldt medlem. Det er vist 500 indlæg, der udløser dette, men den er ikke interessant. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes én som allanowich er god at ha'.
Men fatter ikke folk der f.eks skriver "følger lige med i tråden" Hvorfor skriver man det?
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske fordi man netop ønsker at følge med i tråden. 
Det betyder jo at tråden kommer med i oversigten "Mine indlæg", så man kan se hvis der sker noget nyt.
Jeg har nu aldrig selv brugt det, da jeg som regel har noget andet vrøvl at skrive i de tråde der interesserer mig. 
|
Til top |
|
|
The Real Wiz Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1001
|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller lige for at sige at der er mere end en der er interesseret i emnet for tråden
|
Til top |
|
|
Anker E Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 570
|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller for at få mail m. orientering nye indlæg.
|
Til top |
|
|
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaså! Man lærer jo hver dag :-)
|
Til top |
|
|
sold Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Maj 2012 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 133
|
Sendt: 02 Februar 2013 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
D A O skrev:
hifi4all er vel også et social netværk som man holder af, at være en del af, med de besyv vi alle nu engang har?
|
|
|
Ja... Nogle gange går der lige lovlig meget Fjæsbog i den... Har lige flyttet den ene lysestage - det gjorde lydbilledet
meget dybere!
...
|
Til top |
|
|
beta Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 03 Februar 2013 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
sold skrev:
D A O skrev:
|
|
|
Ja... Nogle gange går der lige lovlig meget Fjæsbog i den... Har lige flyttet den ene lysestage - det gjorde lydbilledet
meget dybere!
... |
|
|
Ja, og netop derfor har jeg deaktiveret min profil på Facebook - er man til HighEnd, eller hvad?
|
Til top |
|
|
Bulletdodger Branchemedlem

KT Radio
Bruger siden: 26 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 374
|
Sendt: 03 Februar 2013 kl. 01:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
sold skrev:
D A O skrev:
|
|
|
Ja... Nogle gange går der lige lovlig meget Fjæsbog i den... Har lige flyttet den ene lysestage - det gjorde lydbilledet meget dybere!
... |
|
|
Ja, der er en del, der virklig får prøvet ting af.....
|
Til top |
|
|