Hej med Jer
Jeg skal bruge en mand som har styr på prof lyd i store aspekter. (København)
For nogle år tilbage, fik vi en løsning fra en forhandler, det virker egentlig fint med ren vokal lyd, men så snart der kommer ekko osv på, så den helt galt. Man kan ikke høre en skid og lyden går nærmest ind i hinanden.
Problemet er at vi simpelthen har for mange højtalere, jeg mener der er ca. 20 styks små prof. højtalere. Nøjagtig størrelse og specs kender jeg ikke, kan dog hurtig finde ud af det til imorgen.
Der har tidligere været en over at kigge på det hele, og med så mange højtalere er det umuligt at få lyden ud på en tydelig måde.
Det hele i sin tid havde kostet over 100.000 kr. - Så jeg ved at det er noget prof. der er sat op, men tingene fungerer bare ikke optimalt.
Det jeg søger er en lyd-kyndig person som arbejder prof. med lyd til dagligt eller bare har styr på det, så vi kan få set på tingene og vurdere ud fra det.
Stedet er København V, i første omgang skal der bare lige tjekkes hvad angår opsætningen og derefter rådgive og anbefale noget som dur til vores behov.
Vi vil gerne af med de mange højtalere og erstatte dem med måske 6-10 "større" af slagsen.
Lokalet er ret firkantet og der er ca. 8 piller som holder det hele sammen :o)
Det er måske nemmere bare komme og kigge på det eller tage den over tlf. :o)
Arbejdet er selvfølgelig lønnet - Vi kan finde en god pris.Skriv en Privat besked eller her i indlægget hvis du mener du kan klare opgaven.
Det er vigtigt at du har styr på sagerne så vi ikke spilder hinandens tid

Mvh
Gizu