Forfatter |
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 26 December 2009 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fortæl omkring jeres hifi planer for 2010. Står i over for de helt store investeringer, er det bare små ting som skal skiftes ud eller mener i i at i har opnået High Fidelity derhjemme så der ingen opgraderings muligheder er? Vil i ligge alle jeres $$$ på nyt musik eller tager i en kold tyrker i det nye år og vælger ikke at bruge en klejne på musik eller hifi?
Jeg selv har igen iår planer om at købe min. 200 stk`s cd`r et mål jeg må sige at lykkes temmeligt godt i 2009, da jeg har udviet min cd samling med 312 nye cd`r 
Derudover er jeg pt. igang med at se om jeg kan finde det helt rigtige kabel setup. Noget jeg nok først vil have styr på i februar/ marts månede. Så vil 2010 nok også være året hvor jeg endelig finder ud af om jeg vil investere i et LP setup. Jeg har de sidste 5-6 måneder sorneret terranet for mulige pladespiller setup`s som jeg syntes kunne være interssante at investere i. Så lad os se om der kommer en LP ind i mit setup eller ej i 2010 
Men kom med jeres planer for det nye år. For husk, der er ikke økonomisk krise i DK for dem som ikke har mistet sit arbejde. Så brug endelig rigeligt med penge på hifi i det nye år  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 26 December 2009 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaaa.
En masse hifi skal igennem herhjemme i 2010.  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 26 December 2009 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Tjaaa.
En masse hifi skal igennem herhjemme i 2010. 
|
|
|
Ja når det gælder dig kenneth, så kommer det jo ikke bag på nogen  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Thomas2641 Forum Bruger

Bruger siden: 29 September 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
Sendt: 26 December 2009 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Regner med at købe både nye højttalere og ny forstærker/cdafspiller i år... Nok til omkring 25k... Højttalerne er Dali Mentor Menuet. Resten kunne godt gå hen og blive Denon 2010AE og deres topmodel af bluerayafspillere...tror nok den koster 7k..
Godt Nytår =)
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 26 December 2009 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
kennethjensen skrev:
Tjaaa.
En masse hifi skal igennem herhjemme i 2010. 
|
|
|
Ja når det gælder dig kenneth, så kommer det jo ikke bag på nogen 
|
|
|
hehehe man er vel lege syg 
Leger med Mesa Baron for tiden. Den har total taget røven på mig  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
sota748 Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 75
|
Sendt: 26 December 2009 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Fortæl omkring jeres hifi planer for 2010. |
|
|
Lytterum kun til Hi-Fi, i 2010 bliver det noget, har brækket gulvet op og fået lagt et nyt, nu mangler der kun at blive lavet vægge + loft + vinduesbænke + strøm + hi-fi møbel + reol til mine ca. 3000 LP/CD`er, der er lavet en gruppe med egen jord + HPFI + AMP sikringer til til Hi-Fi`en. Ud over ovenstående har jeg et sæt B&W805 Signature til at stå jeg endnu ikke har spillet på, da min anlæg har været pakket ned p.g.a. af ombygning af hus. 100 nye LP`er jeg endnu ikke har hørt, har jeg også stående, samt en masse nye kabler. Så engang i marts/april regner jeg at være klar med lytterummet, men på det tidspunkt har jeg heller ikke hørt på min stereo i ca. 1,5 år  . Kunne godt tænke mig en ny Sub i løbet af 2010. __________________ Dan (sota748)
- Krell KAV300i
- B&W805 Signature + V.d.H The INSPIRATION HYBRID (Tannoy Ref.) + B&W ASW825
- Roksan ROK-DP1/ROK-DA1
- Sota Saffire/Mørch DP-6 Gold/Ortofon Kontrapunkt A/SAT Phono
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
Sendt: 26 December 2009 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal have styr på mit rum akustisk ... har troldtekt loft liggende klar ... derefter skal der kigges på væg reflektioner osv... der skal males, laves belysning og møbeleres så det er lækkert at være i rummet
så skal mit el færdiggøres (stik, jord, kabler)
der skal rodes med noget NAS og noget Hirez (24B/192kHz) afspilning/streamning
og sidst... men bestemt ikke mindst... så skal jeg bygge højtalere ......
Håber at blive færdig i 2010 
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 26 December 2009 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nye signalkabler. En Densen effeektforstærker hvis der bliver penge til det. En pladespiller. Står bare og venter på mig. Så må vi se om det fanger.
Og sidst men ikke mindst cd´er, cd´er og atter cd´er.
__________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
Pagh Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 209
|
Sendt: 27 December 2009 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal have bygget mig et par Poor Mans Strad: http://www.troelsgravesen.dk/PMS.htm
Udover det skal jeg have fundet en bedre løsning til at afspille musik fra PC. Er ude i noget ekstern USB halløj, men skal bare bruge optisk og ikke en evt. DAC, da min Meridian 565 gør et godt stykke arbejde.
Kunne godt tænke mig at jeg kunne switche min Zap kl. A over til AB når man bare har baggrundsmusik. Så det skal nok lige undersøges - den slår automatisk over i AB efter kort tid uden musik/signal.
Vil også gerne have udvidet min musik horisont, og arbejder på sagen med hjælp fra det lokale bibliotek, samt forslag i diverse tråde her på forummet.  __________________ Med Venlig Hilsen
Michael
|
Til top |
|
|