| Forfatter |
|
ARTISTEN Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 184
|
| Sendt: 01 December 2007 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg sider netop og høre Radio 100 soft med udelukkende julemusik på DAB, nogle af julesangende med mange år på bagen, kan man tydeligt høre de er i dårlig kvalitet. Lyden er hul og ikke tydelig. De er nok indspildet i andenrangsstudioer. Meget Julemusik er der nok ikke ret mange penge i, det spilles jo kun en månede om året. __________________ Hjemmebio er fedt
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 02 December 2007 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
ARTISTEN skrev:
|
Hej
Jeg sider netop og høre Radio 100 soft med udelukkende julemusik på DAB, nogle af julesangende med mange år på bagen, kan man tydeligt høre de er i dårlig kvalitet. Lyden er hul og ikke tydelig. De er nok indspildet i andenrangsstudioer. Meget Julemusik er der nok ikke ret mange penge i, det spilles jo kun en månede om året.
|
|
|
kodeordet er vist DAB ;)
__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
ARTISTEN Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2007 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det kunne man måske tro, da Radio 100 FM soft sender i 128 Kbps, men hvad jeg kan lytte mig frem til er det nu indspildningen- Reklamer og spots og mange julesange står tordende klar!!!!
Det skal lige siges at Radio 100 FM Soft spiller julemusik i et fantastisk udbud både på Engelsk og Dansk så der findes måske 10000 forskellige julesange at vælge imellem. __________________ Hjemmebio er fedt
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
| Sendt: 02 December 2007 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det minder mig om at jeg skal finde min jule cd frem, må indrømme at jeg havde lidt svært ved at give 150kr for en cd man kun høre 24 dage om året.
Mvh. Morten.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 02 December 2007 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
ARTISTEN skrev:
|
Ja det kunne man måske tro, da Radio 100 FM soft sender i 128 Kbps, men hvad jeg kan lytte mig frem til er det nu indspildningen- Reklamer og spots og mange julesange står tordende klar!!!!
Det skal lige siges at Radio 100 FM Soft spiller julemusik i et fantastisk udbud både på Engelsk og Dansk så der findes måske 10000 forskellige julesange at vælge imellem.
|
|
|
Tjaa, men når man har hørt "MC Einar; Det er jul, det er cool" eller "Wham; Last Christmas" for 6-8 gang på en dag på 100 FM Soft. Så er man blevet ret træt af det juleri musik. __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
ARTISTEN Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2007 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Scatcat skrev:
|
Tjaa, men når man har hørt "MC Einar; Det er jul, det er cool" eller "Wham; Last Christmas" for 6-8 gang på en dag på 100 FM Soft. Så er man blevet ret træt af det juleri musik.
|
|
|
Disse nævnte Julesange er i en god kvalitet, ja det kan være træls at høre den samme sang igen og igen. Jeg håber også at de vil spille Søren Banjomus- og mange andre kære julesange- men det gør de måske også- når vi kommer til jul.
Musiken på 100 FM Soft ligger på store Cuffer det kan glippe med kvaliteten fra cd, mon det er pcm standard, måske ikke. __________________ Hjemmebio er fedt
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 03 December 2007 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hørte Mariah Careys jule-CD i weekenden (min kone havde den på) - Det er den langsomste og mest pinefulde måde at begå selvmord på.
Nå, hva det er jo kun en gang om året,og december er jo kun den 3.julemåned  __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
ARTISTEN Forum Bruger

|
| Sendt: 05 December 2007 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
|
Jeg hørte Mariah Careys jule-CD i weekenden
|
|
|
Jeg har ennu ikke hørt den julesang, hun skriger mere end hun synger. Hun har været gift med Sony´s direktør, så hun har forbindelserne, til at få indspildet CDér. __________________ Hjemmebio er fedt
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Rasmus S Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 23 December 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er adressen til den kanal, skal have den ind i min squeezebox.
|
| Til top |
|
| |