| Sendt: 09 Juli 2007 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Argh... havde glædet mig en hel uge til at gense Holocaust på DR2 - og så glemte jeg det og missede det første kvarter...    Der er vel ikke en venlig sjæl, der optog den og kan lave en DVD-kopi til mig ? I øvrigt stadig fantastisk serie, det af den jeg nu har fået set - 78' var en god årgang for serier - både Holocaust og Matador  /erla
|