Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 18:53   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: hvad ville det være værd ?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pigolo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 November 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 218
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

jeg står her med et komplet NAD+Dali anlæg som jeg er klar til at sælge..

højtalerne er nogle splinternye Dali suite 2.8 de er knap nok 1 måned gamle og spiller fantaskisk med en utrolig rum i lyden virkelig lækkert..
Man føler virkelig at musikudøveren kommer ud af højtaleren.. De er monteret med Dali spikes i sølv finish..

til at trække dem har jeg en NAD C162 forstærker og en NAD C272 effektblok.
det sæt spiller med en utrolig kontrol og detalje skal helt klart høres da jeg ikke mener lyden kan sammenlignes med NAD C372, da den er mere skarp og lukket i lyden efter min mening..
men det er selvf en smagssag, og vil helt klart også sige man skal lytte til det inden man køber..

der følger selvf også en NAD C 542 cd afspiller med som passer til anlægget og som absolut ikke fejler noget lydmæssigt eller kosmetisks..
alt hvad der er til salg er påmonteret spikes for lyden og syns skyld de er alle sammen i sølv finsih og fra Dali..

 

mit spørgsmål til jer er så hvad ville i tro det er værd ??

både samlet og de forskellige komponenter for sig..


håber på hurtigt svar da det er noget jeg overvejer kraftigt..

mvh pigolo

Til top Vis pigolo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pigolo
 
pigolo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 November 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 218
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

er der virkelig ikke nogen herinde der ved sådan noget ?

Til top Vis pigolo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pigolo
 
chillipepper
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Marts 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

hej Pigolo

uden at skulde gøre mig til expert i brugt HI-FI mener jeg at brugt pris er omkring halv liste pris altefter hvor gammelt og i hvad stand det er i.

nu skriver du jo godt nok at højtalerne kun er 1 måned gamle men hvad med resten?

og ja fejlkøb er meget dyrt hvis det altså er grunden til at du vil sælge, men det kan da være at der er en der står og vil købe et anlæg lige magen til dit og så du kan få en god pris for det.

hvis det hele er pænt nyt kan du jo nok få lidt mere for det, hvis jeg skal sige  en pris vil jeg tro omkring 13-15000kr samlet fejlfri stand

men held og lykke med det



__________________
MVH
chillipepper
Til top Vis chillipepper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chillipepper
 
pigolo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 November 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 218
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

ok det var også hvad jeg selv havde regnet med..

ja fejlkøb er ikke en god ting men sådan er det jo desværre..

så tror jeg at jeg vil gå igang med at sælge det så
Til top Vis pigolo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pigolo
 
chillipepper
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Marts 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

hvad så har du fået det solgt? jeg så du havde fået en besked  på KSB

__________________
MVH
chillipepper
Til top Vis chillipepper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chillipepper
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes