Hej Torben,
"Bedre sent end aldrig. Mit indlæg er fra sidste sommer"
Tja, hvad kan jeg sige .. dette er ikke mit forum. Er kun herinde fordi en anden kunde anviste din post. Så vi forsøgte at hjælpe. Skriv i vores forum så har du altid svar med det samme ... gerne indenfor minutter eller timer.
"Producenten er vel næppe sandhedsvidne, når det drejer sig om praktiske erfaringer"
Ked af at høre hvis du har den generelle holdning. Jeg tror at hvis man udviser sin leverandør tillid, så får man også ærlige svar. At være uærlig rammer vist kun een selv .. i enhver henseende.
"Og den virker da også næsten perfekt med mit Pioneer TV PDP-436XDE"
Hvad er du ikke tilfreds med ? Et generelt problem er at mange ønsker at lave en fuldstænding B&O-betjening af deres apparat. Men mange apparatert har ikke en decideret power on/ off funktion. Det møder vi tit, men det kan sommetider løses alligevel.
"Men jeg måtte få en professionel til at lave koderne til TV’et – og det var ikke billigt"
Hmmm ... har du købt boksen hos os, hjælper vi dig gratis. En proff kan ikke kave koder som fjernsynet ikke forstår i forvejen, så alt hvad apparatet kan, kan vi få den til.
"Jeg sparede kodningen af mit multimediaanlæg, da jeg selv ville forsøge, men det har jeg opgivet"
Vi kommer med en løsning. Tilmeld vores nyhedsbrev.
"hvordan man gemmer de koder der allerede er i dimsen (LinTronic TT455-RT-238)"
Du kan slet ikke gemme i -238 uden der også gemmes på computeren.
"Det er jo en must, at man kan gemme det arbejde, man har betalt for"
"hvordan man får det gemte tilbage"
Det er forklaret i Memory Map hjælpen. "Get From TT455-RT-238" eller "Get From Computer".
"Den vejledning, der følger med LinTronic Setup er alt for nørdet"
Tja, det ville evt. hjælpe at kunderne henvender sig til os med evt. klagepunkter.
"Lav en meget, meget bedre brugsvejledning"
Du vil formentlig glæde dig over at vores markedsandel i Danmark til stadighed er stigende og som følge deraf er vi pt. ved at oversætte til Dansk.
Vi får rigtig meget ros, og mange søde tilbagemeldinger fra begejstrede kunder, om hvor godt produktet er. Og af og til gøres vi selvfølgelig opmærksom på at noget kan være bedre. Og så retter vi det så godt vi kan.
Ligesom vi gratis udsender opdateringer når iderige kunder kommer med konstruktive forslag til rettelser, forbedrelser eller nye funktioner.
Men hvis ikke der er en positiv indstilling, hvis ikke man har tillid til os, og hvis ikke man henvender sig her, så er mine muligheder for at hælpe temmeligt begrænsede.
Mvh,
Michael Lindgaard
LinTronic