| Sendt: 31 Maj 2007 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes det er svært synd at det ikke skal gå an å finne en god radiostasjon på nettet som sender i "akseptabel" lydkvalitet.Vi har da bredbånd for det meste,men likevel driver disse stasjonene å filer sendingene sine,helt ned til 16 Kps!!Masse god musikk,men skarptrommer og diskant forøvrig oppleves som knusing av lyspærer,og som spilt av inni en blikkboks!! Jeg bruker nettradio som bakgrunnsmusikk,for det meste,men jeg klarer bare ikke å ikke irritere meg over den håpløse lydkvaliteten,selv om jeg driver med andre ting.Det begynner å rette seg når bitraten runder 128 Kps,men det er svært få gode stasjoner som tar seg bryet med å sende såpass "høyt". Bra vil jeg dog ikke si det er før vi kommer opp i rundt 300 Ksp,men ennå har jeg ikke funnet noen som engang sender i Mp3-kvalitet.Jeg KAN til nød leve med Mp3,så spørsmålet til alle blir:Kan dere legge ut de linkene dere kjenner til,til lydkvalitetsgode radiostasjoner?-Please! Mvh Rune
__________________ __________________ Egentlig holder det med Tandberg,men det er mye som er morsomt likevel..
|