Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 23:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hjælp - Thule dva 150 B (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Flora3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 09 April 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Jeg kommer hjem her til aften og ser, at min Thule DVA 150 B ikke står i stand by funktion mere. Jeg prøver at tænde og slukke den men den er helt død. De andre apparater der er tilsluttet samme stikdåse fejler ikke noget og HFI relæet har ikke været slået fra.......????

Mine spørgsmål er :

Hvad er der sket, da den må være gået i stykker uden nogen har rørt den

Den er 3 mdr. gammel, købt i Hifi klubben, dette bør da ikke ske allerede

Skal jeg nøjes med at få den repareret, det kunne jo tyde på at det er en "mandagsmodel", eller skal/kan jeg forlange en ny?

Jeg har været lidt utilfreds med den i forvejen, da den for det meste ikke kan spille bibliotekets cdér, der er en form for label foroven på cdén, som forvirrer lasermekanismen (tror jeg), den står og brummer når jeg prøver dette uden at komme i gang.

Flora3

Til top Vis Flora3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flora3

winter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 09 April 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Kob en pioneer dvd afspillere istedet for.Den afspiller alt.
Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 April 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Ikke for at bashe Thule fans/ejere, men jeg kender altså en del, som har haft problemer med deres Thule produkter. Alt fra slidte ladelyttere efter få år til underlige fejl, såsom pludselig kortslutning. Det lader også til, at en fra forummet har haft problemer med sin DVD, hvilket har resulteret i hyppige værkstedsbesøg og regninger på et par tusinde (læs: 5k!).

Jeg ville bede om en ny, da kortslutning efter sølle 3 måneder, ikke tegner godt. Måske endda bytte med noget helt andet. 

winter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 09 April 2006 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Ikke for at bashe Thule fans/ejere, men jeg kender altså en del, som har haft problemer med deres Thule produkter. Alt fra slidte ladelyttere efter få år til underlige fejl, såsom pludselig kortslutning. Det lader også til, at en fra forummet har haft problemer med sin DVD, hvilket har resulteret i hyppige værkstedsbesøg og regninger på et par tusinde (læs: 5k!).

Jeg ville bede om en ny, da kortslutning efter sølle 3 måneder, ikke tegner godt. Måske endda bytte med noget helt andet. 

ENIG

Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes