Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 14:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hjælp stofanet (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
E-m@il
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 28 Juni 2005 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen

Jeg har fået et meget mærkeligt problem med vores stofanet... bortset fra det generale dårlige billed er min TV2 gået helt amok... den er næsten umulig at se noget på, jeg har tjekket at de ikke har flyttet kanalen osv og det har de ikke. Så nu har jeg snakket med stofa og de siger at det er fordi mine antenne kabler ikke er ordentligt af skærmet...!! det lyder jo også meget sansynligt, men hvorfor er det så kun TV2...? og hvorfor er det ligepludseligt bare kommet ud af den blå luft...? jeg har ikke rykket tv eller antennestik eller noget som helst, og HAR tjekket alle mine kabler igennem de er samlet rigtigt og sidder som de skal... godt nok er det alm antenne ledning jeg bruger og de der billige stik fra byggemarkedt, men jeg har bare ALDRIG haft problemer med dem før... men er der andre der har samme problem eller ligene...? og evt. nogle der kan komme med gode råd til hvordan jeg kan løse det... skal jeg virkelig ud og ofre 500-600kr på antenne kabler for at ungå den støj der...?

mit grej er TV: Thomson 32WB642S og min HDD: Sony HX900 (har prøvet både med og uden den)

På forhånd tusind tak for evt svar..!!!

Hilsen Emil

Til top Vis E-m@il's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af E-m@il Besøg E-m@il's Websted

E-m@il
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 30 Juni 2005 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Slet igen der kender til problemet...?

Hilsen Emil

Til top Vis E-m@il's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af E-m@il Besøg E-m@il's Websted

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 30 Juni 2005 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

Det er ikke nødvendigt at købe kabel til flere hundrede kroner pr. meter. I Electric City har de 2 forskellige slags coax-kabler: et tyndt og et tykt. Køb det tykke kabel og montér dem med antennestik af metal. Metalstik er hf-tætte og langt bedre end plastik stik. Plastik stik burde aldrig have været opfundet. Køb de metalstik der ud som disse:

http://av-connection.com/Functions/ProductView.asp?GroupID=7 6&ClassID=231

De "almindelige" antennestik har det med at selvdestruere.

Den generelt dårlige billedkvalitet på kabel-TV løses ved at opsige abonnementet, og istedet montere en parabol med en digital sat-receiver tilsluttet. Det har jeg selv gjort, og det kan varmt anbefales, hvis man vil have optimal billedkvalitet.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes