Forfatter |
|
Tobias_Nibe Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2024 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
Sendt: 16 August 2024 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle,
jeg har en ældre Audio Analogue Maestro, som "klikker", når jeg tænder den. Den siger "klik-klik-klik-klik" en del gange inden den tænder
rigtig, hvilket er noget, den er begyndt på lige pludseligt (det er ikke så tit, jeg bruger den, men den står desværre, hvor der er "lidt"
støvet(min garage)). Herefter spiller den ganske fint, men det går jo nok ikke i længden.
Er der nogen, der kender en reparatør nær Nibe? Udfordringen er, at den er djævletung at flytte rundt med, jeg er principelt ligeglad med at
køre efter den rigtige mand til jobbet.
Bedste hilsner
Tobias
|
Til top |
|
|
villavalium Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 16 August 2024 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved godt det ikke er svaret på dit spørgsmål, men ..............
når du næste gang får liv i den, så lad være med at slukke og så undgår du også at flytte på noget djævletungt og kørsel !
Vh
|
Til top |
|
|
Tobias_Nibe Forum Bruger

|
Sendt: 16 August 2024 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har jeg faktisk også tænkt, altså at lade den stå i standby, men vil gerne have den fikset, så den er tip-top.
|
Til top |
|
|
Kaj. Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2014 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 3358
|
Sendt: 17 August 2024 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uden nogen viden om firmaet og dets kvalifikationer var det måske værd at undersøge
https://retrohifi.dk/reparation/ i Aalborg
|
Til top |
|
|
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 863
|
Sendt: 21 August 2024 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kaj. skrev:
Uden nogen viden om firmaet og dets kvalifikationer var det måske værd at undersøge
https://retrohifi.dk/reparation/ i Aalborg |
|
|
JEG ville nok løbe langt UDENOM. Det "værksted" handler mest om at få godt grej ind og derefter sælge dyrt på Ebay. Vedkommende har haft
ihvertfald 4 forskellige shops på Ebay, som så efterfølgende er lukkede/skiftet navn..
|
Til top |
|
|
Kaj. Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2014 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 3358
|
Sendt: 21 August 2024 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så ved vi det
Har man fået den 50 kg tunge forstærker placeret i bilen vil en tur til Sound2Vision i Viborg være at anbefale.
|
Til top |
|
|
Tobias_Nibe Forum Bruger

|
Sendt: 21 August 2024 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for input, absolut værdifuldt.
Jeg prøver at se på Sound2vision i Viborg, og ja udfordringen er at få den ind i bilen og ikke køreturen, den er djæveltung - men den spiller sgu
godt og skal absolut fikeses.
|
Til top |
|
|
hifiigen Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
Sendt: 25 August 2024 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
2-mas skrev:
Kaj. skrev:
|
|
JEG ville nok løbe langt UDENOM. Det "værksted" handler mest om at få godt grej ind og derefter sælge dyrt på Ebay.
Vedkommende har haft
ihvertfald 4 forskellige shops på Ebay, som så efterfølgende er lukkede/skiftet navn.. |
|
|
Der er dog en del meget tilfredse eBay-købere, og har du dokumentation for det du der bringer frem? Har du selv været udsat
for dårlig behandling? Derudover så er handel og reparation af gammelt udstyr en problematisk affære: køber bør ikke forvente
topstand på noget der er 30-40 år, så der vil være større andel af utilfredshed __________________ Er blevet ret passiv læser.
|
Til top |
|
|
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 863
|
Sendt: 26 August 2024 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifiigen skrev:
2-mas skrev:
Kaj. skrev:
|
|
JEG ville nok løbe langt UDENOM. Det "værksted" handler mest om at få godt grej ind og derefter sælge dyrt på Ebay.
Vedkommende har haft
ihvertfald 4 forskellige shops på Ebay, som så efterfølgende er lukkede/skiftet navn.. |
|
|
Der er dog en del meget tilfredse eBay-købere, og har du dokumentation for det du der bringer frem? Har du selv været udsat
for dårlig behandling? Derudover så er handel og reparation af gammelt udstyr en problematisk affære: køber bør ikke forvente
topstand på noget der er 30-40 år, så der vil være større andel af utilfredshed |
|
|
Der er også en del utilfredse  . Min mening er baseret på ting som jeg har erfaret og fået oplyst på eBay, og de MANGE dårlige
anmeldelser, de tidligere shops har fået, inden han opstartede nye shops med nye navne.
Dokumentation behøves ikke her, det er jo ikke en retssag, og det er også umuligt at finde gamle anmeldelser på LUKKEDE shops..
|
Til top |
|
|
Morell Forum Bruger

Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
|
Sendt: 27 August 2024 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tobias_Nibe skrev:
Tak for input, absolut værdifuldt.
Jeg prøver at se på Sound2vision i Viborg, og ja udfordringen er at få den ind i bilen og ikke køreturen, den er djæveltung - men den spiller
sgu
godt og skal absolut fikeses. |
|
|
Lars hos Sound2Vision kan absolut anbefales. Meget meget kompetent. __________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
Til top |
|
|