Hey Hifi4all :) Her op til årets roskilde festival byggede jeg mit første byg selv anlæg nogensinde :) Jeg var fuldstændig grøn
på området så resultatet blev måske ikke super :P
Anyway... det endte med at se ud således ud
Billede
Men som i nok kan se er det en smule stort og uhandigt at have stående på værelset her efter roskilde :) Det er et 32" tv
der hænger i baggrunden - så det fylder som i kan se mere end rigeligt :)
Landet ligger nu sådan at jeg gerne vil kunne bruge det i dagligdagen på værelset - samt strandture osv. men det er næsten
1½ meter langt og med batterier kan man stort set ikke løfte det 2 mænd :P
Men... det spiller fint :) Dog sidder jeg med en følelse af at det kunne spille så meget bedre - og fylde så meget mindre ? så
nu går jeg med tanken om at starte forfra og lave et nyt :)
Følgende ting er benyttet.
2x 75 a forbrugsbatterier
2x
Eminence Beta 12LTA
2x
Eminence APT150 Tweeter
1x
Amp9Basic
2x
Delefilter
2x
Attenuator
Samt en sikring :)
Sidder dog og tror at disse ting er lidt et problem :)
Kabinettet er ikke lavet ud fra rigtige mål - den er bare 100 liter med en tilfældigvis bassrefleksrør :S 4" og 10 centimeter
(rent gæt)
Batterierne er sat i serie så jeg får 24 volt - men de sidder bare sat sammen med 100 kr. startkabler fra thansen
Delefiltrene er vidst ikke de rigtige - og med dem kan jeg kun bruge 2 ud af forstærkeren 4 udgange :(
Bassen/midtonen er med dobbeltmembran - hvilket jeg senere har fundet ud af var en rigtig dårlig ting :)
Men spørgsmålet lyder som følgende:
Hvad ville i gøre med dette monstrum ? er villig til at smide nogle flere penge i projektet :)
EDIT:
Det blev en utrolig lang smøre :( mangler i øvrigt også en køler til forstærkeren - hvis man kan se det på det andet billede er
der ligesom et hul ned i midten på kassen :) hernede står batterier og er alt ledning halløj lavet - og ser således her ud
Billede
Er der noget info i skal bruge så spørg endelig :D