Sendt: 13 Marts 2010 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens Jeg har længe gået og haft lyst til at lege med nogle fullrange enheder
og nu har jeg tid, penge og faciliteter til det så nu skal det være. Sidste uge var jeg til cykelmesse i Berlin hvor jeg fandt denne:  Den er bestykket med to fullrange enheder (jeg tror det er dem her) og jeg fik at vide at det var et hornprincip. Jeg kunne godt tænke mig at lave noget småt og transportabelt så jeg har tænkt mig at kopiere denne i mere eller mindre grad. Jeg har før bygget nogle basreflekshøjttalere, men jeg ved intet om horn og her kommer I ind i billedet. Kan I guide mig i retning af noget relevant litteratur, eksempler, beregninger osv om mindre fulrange horn. Jeg ved godt at horn og "mindre" normalt ikke går så godt i spænd, men det kan åbenbart lade sig gøre, jvf. eksemplet ovenfor. Og så skal I være velkomne til at komme med kommentarer om alt det jeg ikke har tænkt over. Mvh og god weekend Morten PS. I får lige et par billeder mere fra samme stand på cykelmessen, bare for sjov:   
|