| Sendt: 29 Februar 2012 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg lavede et ur af en 78'er og et billigt 50,- ur, det har fungeret i over 20 år. Viserne blev malet for at få den rigtige farve. Men det er lidt cool med en viser der ligner en pick-up arm, selv om den ikke er ægte.
|