Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
de billeder er smidt op marts 2009 - der er en redaktør fra et hifi blad der hørte den på en messe i usa og udtalte stor begejstring for et par år siden - mega meget bas - jeg håber at den blive lanceret en dag hvor jeg har vundet nogle penge - så skal jeg have en i 12" udgave
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
Mørch udstillede på high-end i München. Der kunne man se DP-8, men der var ikke nogen i funktion. Jeg spurge til den, men han sagde at der stadig manglede forygyldning af armene, hvilket sker i Schweiz (Danskerne er ikke gode nok, følge Mørch).
Med hans sædvanlige grundighed når vi nok hen på efteråret før den er færdig.
I seneste nummer af Absolute Sound er den omtalt. De fortæller også at de har bestilt en til test.
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
Sendt: 12 Juli 2010 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
Tak for jeres info , og reklameindslaget fra Henj
Ja, den gode HH Mørch er uhyre grundig, så der kan kun være forventning om at DP-8 er noget helt specielt. Men med en forventet pris på 3K£ kommer den uden for min rækkevidde . men lad os da være lidt stolte over, at der bliver lavet sådanne kvalitetsprodukter her i lille Danmark
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum