| Forfatter |
|
mattsson Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 28 Juni 2010 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har så lige kastet mig over emnet HiFi, jeg aner ikke noget om noget som helst! ved hvordan en højtaler ser ud og det er
det :)
Jeg vil gerne have lidt hjælp til valg af udstyr, hvis der da er en venlig sjæl derude :)
Jeg har anskaffet mig nogle Bose højtalere, og har muligvis en rega p3 i hus med Ortofon cm pro s pickop
Nu mangler jeg så bare det sidste, altså en forstærker, og der er jeg fuldstændig på bar bund!
Jeg kunne godt forestille mig at jeg vil købe brugt da jeg gerne lige vil se om det er noget for mig..nogle bud?
mit budget er pt ret småt da jeg er studerende
på forhånd tak
|
| Til top |
|
| |
Lencofyn Forum Bruger

Tidligere schmidt2
Bruger siden: 06 Januar 2009 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 705
|
| Sendt: 28 Juni 2010 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det bare er for at lugte til det vil jeg uden at tøve anbefale DENON PMA-510AE fra hifiklubben.
Har selv købt storebroren. Og er Ovenud tilfreds.
Grunden til mit valg er at jeg har kørt med brugt udstyr, af god kvalitet bevares, men med diverse slitage betingede problemer. Men lyden fra Fx. start 80er Luxman var lige mig. Og jeg syntes Denon leverede varen.
Og til de 1400,- du skal slippe for den nævnte model har du alle mulighederne. Og har ikke smidt penge ud af vinduet.
Held og lykke med hobbyen. Det er stærkt vanedannende.
|
| Til top |
|
| |
sennheiser Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 28 Juni 2010 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det er et godt valg.
|
| Til top |
|
| |
mattsson Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juni 2010 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, tak for hjælpen, den ser rigtig interessant ud :)
Nu når jeg opkøber min pladespiller brugt, er der så noget jeg skal være særlig opmærksom på at undersøge?