| Sendt: 10 Juni 2010 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har netop fået mig en Pro-Ject Debut iii pladespiller. Den står på et lakeret TV-bord i træ med hjul på. Den giver rimeligt meget statisk
elektricitet, således at filtmåtten hænger i pladen. Det generer mig ikke så meget, men når jeg fx hører ved på siden af der hvor filten ligger, så
giver det meget statisk elektricitet. Kan der ske noget ved det?
Der var ikke jord i kablet og jeg har ikke sat det lille kabel på, som fulgte med til at sætte på anlæg. Dette er fordi jeg ikke har en forstærker, men
bare en Pro-Ject RIAA, som er koplet til mine midlertidige Logitech højtalere.
Desuden kommer der en del susen, hvilket sikkert skyldes dårlig kabelføring samt højtalere osv. Men denne støj bliver meget værre når jeg rører
ved armen. Skal det være sådan?
|