| Sendt: 01 Juni 2010 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
har lige fået en zyx 4d pickup
spiller godt nok som om den er lukket inde i en madkasse,håber det bliver bedre med tilspillning nogen der ved om den åbner op med tilspilning
havde før en grado master,den havde et meget større lydbillede på alle leder og kanter
måske er det min nye riia
audio research ph 7,der bare ikke er bedre,eller måske skal der skiftes ecc 88 rør
nogen der har erfaringer med disse komponenter
|