| Sendt: 24 Maj 2010 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Johanbs skrev:
Hejsa!
Jeg har fået mig en Sony PS-LX500, som jeg er rigtig glad for men:
Pickup armen er lidt slatten (Kan ikke flytte sig automatisk men jeg tror bare jeg skal køre lidt mere hobbyolie rundt på det rør den kører på).
Når jeg sætter Phono kablerne i og jeg spiller fuld volume kan det kun spille [Ekstremt lavt!]. Skal jeg have købt mig en slags forstærker til at forstærke det signal?
|
|
|
Er det selve liften du mener armen kører trægt på ? Vær lidt forsigtig med at plaske den til i olie
mht at spille meget lavt - tjaehh , hvis din forstærker mangler en RIAA forforstærker, kan du benytte en extern en af slagsen - de fåes fra en 500krone og opefter.. __________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|