| Sendt: 24 Maj 2010 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Gutter!
Jeg har tænkt mig at købe en pladespiller, og er ret ny indenfor emnet. Jeg har kigget på en Thorens TD166 MKII, og vil gerne høre fra jer erfarne, om dette er et fornuftigt valg?
Mvh. Asger
|