| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svarene, pudsigt jeg har faktisk også haft en Goldring Electro, men her var ophænget fuldstændig færdigt og da den ikke laves mere vare der ingen håb for restaurering. Tak for udredningen af Compliance nu ved jeg jo hvad det betyder, at jeg så ikke helt kan forstå at man ikke kan bruge en let ophængt pickup i en tung arm. Jeg ville jo umiddelbart tro at man kunne justere sig ud af det via nåletrykket, men det er åbenbart ikke nok. Så jeg holder mig til min X5 for nuværende og smider nogle penge efter Graham Slee,så kan han få lov til at sælge mig en preamp.
__________________ MVH
Søren Korsgaard
|