Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
Sendt: 21 Oktober 2010 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
Divine XTZ skrev:
Hvad med den her. Den vil da gøre lykke i enhver stue :
Forestil dig hvor meget der kan gå ud af justering? Justeringen af en Linn LP12, som går for at være ganske kritisk og besværlig, må være "a walk in the park", sammenlignet med denne.
Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
Sendt: 21 Oktober 2010 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
golfdane skrev:
Divine XTZ skrev:
Hvad med den her. Den vil da gøre lykke i enhver stue :
Forestil dig hvor meget der kan gå ud af justering? Justeringen af en Linn LP12, som går for at være ganske kritisk og besværlig, må være "a walk in the park", sammenlignet med denne.
Har man råd til denne har man vel også råd til en tekniker til at passe den på samme måde som en greenkeeper passer en golfbane
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
Sendt: 21 Oktober 2010 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
Man skal da være tysker for at konstruerer en sådan tingeste.
Så vidt jeg husker kører armen (det er den øverste vandrette dims) i en væske. Om det var silikone eller noget andet kan jeg ikke huske, men en vældig ting er det.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum