| Sendt: 07 Februar 2016 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har i rigtig mange år haft en Denon dp 47f, skiftede den ud med en Kenwood kd 7010. Søgte gennem nogen tid efter tung japansk DD
pladespiller i super klassen. Hvis du skifter fra den ene til den næste Projekt får du næppe stor forskel, så er det nok bedre at investere i
ny pick up. Jeg har også grado pick up, Prestige 1 gold, og den kan anbefales.
__________________ Venlig hilsen
Hermann
|