| Sendt: 06 Januar 2016 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Som sagt kom tiden hvor min gamle AT-440MLa bare ikke kunne mere. Så i stedet for at panikke
for den samme (som ikke laves mere) kom så turen til en AT-440MLb.
Kun kørt ganske lidt på den ca 2 Timer, og sjovt når man læser om "mange" som har disse Ssssssshhhh
på denne pickup i starten tænker man om det er noget os rør folket bare ikke har.
Som sagt jeg har ikke skyggen af Transistor i hele min kæde som er rør (ECC83->4P1L->6SL7 2A3).
Utroligt at en replacement nål til kun 1000Kr kan give en så meget musikalitet.
Nu skal der bare køres noget tid ind, vi ses om 30 Timer.
/Michael
|