Sendt: 19 Maj 2013 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ville hører om der var nogen der have kendskab til Elac bs 182 da jeg overvejer at købe sådan et par. Jeg har aldrig hørt en Elac højtaler før og skal da også ud og hører dem først, men da jeg lige har været ude for en bil ulykke og brækket nakken må jeg slet ikke sidde som fører af en bil og må faktisk helst ikke sidde passager i en, derfor kan jeg ikke bare lige kører rundt og lytte til forskellige højtaler så håbede der var nogen af jeg der kunne fortælle mig om den er værd at køre ud og lytte på i min situation. Mine gamle højtaler er Rega r5 men diskanten spiller ikke i begge to og jeg sagt min lejlighed op og flyttet hjem til min forældre så har nu kun 10 kvadratmeter at skulle spille op, derfor er det en standerhøjtaler jeg kigger efter. Kan ikke rigtig finde noget om denne højtaler men kun om de større modeller som bs 244, bs 253 som får rigtig gode anmeldelser. Kan godt lide at man skal kunne stille dem tæt op ad væggen da de kommer til at stå på stander ca. 15cm fra væggen. Men da det med at bo ved mine forældre kun er en midlertidig løsning må den også gerne kunne spille i lidt større rum. Resten af anlæg er Rega dac, Rega Apollo, Rega mira3 som måske bliver til en rega brio-r når jeg får lyttet til sådan en. Mange tak på forhånd :)
|