Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2025 | 07:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Elac bs 182 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SBHansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2013
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Maj 2013 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Ville hører om der var nogen der have kendskab til Elac bs 182 da jeg overvejer at købe sådan et par. Jeg har aldrig hørt en Elac højtaler før og skal da også ud og hører dem først, men da jeg lige har været ude for en bil ulykke og brækket nakken må jeg slet ikke sidde som fører af en bil og må faktisk helst ikke sidde passager i en, derfor kan jeg ikke bare lige kører rundt og lytte til forskellige højtaler så håbede der var nogen af jeg der kunne fortælle mig om den er værd at køre ud og lytte på i min situation. Mine gamle højtaler er Rega r5 men diskanten spiller ikke i begge to og jeg sagt min lejlighed op og flyttet hjem til min forældre så har nu kun 10 kvadratmeter at skulle spille op, derfor er det en standerhøjtaler jeg kigger efter. Kan ikke rigtig finde noget om denne højtaler men kun om de større modeller som bs 244, bs 253 som får rigtig gode anmeldelser. Kan godt lide at man skal kunne stille dem tæt op ad væggen da de kommer til at stå på stander ca. 15cm fra væggen. Men da det med at bo ved mine forældre kun er en midlertidig løsning må den også gerne kunne spille i lidt større rum. Resten af anlæg er Rega dac, Rega Apollo, Rega mira3 som måske bliver til en rega brio-r når jeg får lyttet til sådan en. Mange tak på forhånd :)    
Til top Vis SBHansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SBHansen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes