Sendt: 08 Februar 2013 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens.
Min trofaste ven Beovision Avant nærmer sig sine dage. Billederøret er ved at være træt og jeg har grønne farver og streger hen over tv skærmen hele tiden, så jeg må nok erkende, at jeg skal ud og have fundet mit et nyt TV inden alt for længe! Jeg er også "næsten" kommet frem til, at det ikke bliver et b&o TV denne gang. Jeg har været ude og kigge på lidt forskelligt og hælder lidt til Sony's model: HX855. Yderligere i stuen har jeg et Beosystem 6500 med tilhørende Beolab Penta MKIII og herved mit spørgsmål: Kan jeg tilslutte lyden fra Sony TV'et direkte til mine Beolab Penta højtallere, altså med et kabel direkte i højtalleren, så jeg ikke først skal i mit Beosystem 6500? Grunden hertil er at jeg virkelig skal trække et langt kabel, hvis jeg skal i mit Beosystem 6500, så det ville være noget nemmere, hvis man kunne smide kabler direkte i Pentaerne, da de står tættere på TV'et. Dog skal mine Pentaer selvfølgelig stadigvæk fungerer sammen med mit Beosystem 6500, når vi smider en CD i afspilleren - vi hører meget CD!
På forhånd mange tak, håber der er en, som kan hjælpe.
Mvh Michael
|