Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
Sendt: 07 Oktober 2012 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
Hej andersen31
Prøv eventuelt at forhøre dig ved den nærmeste dykkerforretning.
I visse blybælter for dykkere anvendes blyhagl.
Jeg spurgte for en del år siden om en pris på blyhagl ved en lokal forretning og mener de skulle have 39 kr. pr. kilo....Om det så var specielt "miljøvenlige" blyhagl erindrer jeg ikke....
Bruger siden: 04 December 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 214
Sendt: 07 Oktober 2012 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
Har en bekendt der har en dykker forretning måske jeg skulle høre ham hvad han har i gemmerne. Tror ikke mine standere er helt tætte så ved ikke hvor glad fruen bliver for sand....
Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
Sendt: 07 Oktober 2012 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
andersen31 skrev:
Har en bekendt der har en dykker forretning måske jeg skulle høre ham hvad han har i gemmerne. Tror ikke mine standere er helt tætte så ved ikke hvor glad fruen bliver for sand....
rent lavpraktisk kan man jo proppe en pose ned først ..................
__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1001
Sendt: 07 Oktober 2012 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
Jeg har brugt stålsand i mine standere. Det bliver brugt til at sandblæse med ( stålblæse med ) på svære stål konstriktioner og lignende. standerne vejer ca. 50 kg så de er ikke sådan lige at vælte
Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 754
Sendt: 07 Oktober 2012 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
The Real Wiz skrev:
Jeg har brugt stålsand i mine standere. Det bliver brugt til at sandblæse med ( stålblæse med ) på svære stål
konstriktioner og lignende. standerne vejer ca. 50 kg så de er ikke sådan lige at vælte <span ="st"></span>
Så er den ged vist nok blevet barberet i den grad.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum