Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 17:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Billig trådløs pc lyd i 4 rum? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Piil
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 06 November 2009 kl. 03:38 | IP-adresse registreret  

Hej,

Lad mig starte med at skrive jeg, på ingen måde på hjemme bane i dette Hifi forum.

Jeg ønsker en løsning der via min bærbar kan sende musik ud til højtalere i 4 rum.

Igennem den seneste tid, har jeg forsøgt at læse mig frem til forskællige trådløse løsninger. Squeezebox Duet, Airport
Express er noget af det udstyr, der har forvirret mig. I bud og grund vil jeg bare kunne afspille min youtube eller netradio i
flere rum, uden jeg behøver at trække ledning. Der ud over behøver jeg ikke andet end ét sted at styre det hele fra, man
kan vel bare slukke for strøm forsygningen til højtaleren i de rum man ikke ønsker musikken spille i.

Pengene er knappe da jeg er på SU, derfor ønsker jeg noget der er så billigt så muligt.

Håber virkelig der er nogen der har lyst til at besvare dette indlæg. Ikke blot for en perfekt fasilt liste, men bare med gode
råd til i hvilke retning jeg skal begynde min søgning:)

~Piil
Til top Vis Piil's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Piil

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 06 November 2009 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Hej du kan nok ikke få det billigt. Vil du have lyd i alle 4 rum samtidigt ? Ved godt du skriver det skal være billigt men et sæt Audio pro ADDON ONE (prøv kt radio,tape connection eller en anden speciel forrretning, fona ,expert, elgiganten har dem ikke) koster 1999kr pr sæt og 2 modtager koster 1199 sådan ca du skal så bruge 4 modtager og en til comnputeren det bliver så en del over 10000kr og det er så ikke lige billigt. Prøv på en side som www.aage.dk der har de et forum hvor du kan spørge men også samtidigt købe brugt udstyr.Det er helt klart billigst ikke at køre trådløst, men også besværligt, da du så skal bruge en masse kabel.
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes