Bruger siden: 03 November 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 13
Sendt: 03 November 2009 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
Hej.
Jeg har mig et sæt dali ikon 8 højtalere i et stereo setup med NAD c372. jeg har haft dem i ca et års tid, og de er begynt at kede mig en smule. jeg har på nuværende tidspunkt tilsluttet dem med dali blueline kabel, men tror jeg kan forbedre lyden en del med andre og bedre kabler. jeg blev dengang jeg købte dem rådet fra at vælge sølv. pga bånddiskantens tendenser. Dette må jeg sige at jeg tvivler lidt på kunne ødelægge noget. eller hvad??
Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
Sendt: 03 November 2009 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
Prøv at søge på Clearwater dobbelttræk - det er den mest neutrale konfiguration af clearwater. Som enkelttræk bliver
dybbassen for svag. Og generelt vil jeg anbefale i k k e at biwire.
Bruger siden: 03 November 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 13
Sendt: 03 November 2009 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
synes heller ikke at man på nogen måde kan høre bånddiskanterne når man lægger øret til. Hvordan ville disse opføre sig hvis de var defekte? ville de holde op med at spille, eller ville de spille mislyde??
Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 03 November 2009 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
Du kan også prøve at kigge efter et dali silverwave. Det er jeg ganske godt tilfreds med, og bruger det på stor set alle mine højttalere. Om det lyder dårligt med bånddiskant det ved jeg så ikke, men det lyder fint sammen med mine forskellige evidence.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum