|
Jeg har selv haft præcis den model du omtaler.. (Hvis de er i rødt træ, kan det være det er dem jeg solgte for et par måneder siden du har set på . De fejler i hvert fald intet). Og ja, Reference 2.2 er model Two Two.
Det er efter min mening en rigtig god højttaler. Den er meget behagelig at lytte til. Synes dog den mangler lidt dynamik efter min mening, men det er mest til film dette bemærkes. Til musik synes jeg den klarer det rigtigt godt - detaljeret diskant og en klokkeklar mellemtone.
Efter en hurtig Google-søgning kan jeg se, at din forstærker er på 2x70 watt.. Det vil jeg bestemt ikke mene er tilstrækkeligt! De kræver utroligt meget af forstærkeren for at komme til sin ret, og med en stue på 40kvm tror jeg du vil få problemer.
Men er det ikke bare at tage et smut til Sjælland og høre dem? Du kan vel ikke få dem sendt via PostDK alligevel...
EDIT: Så lige, at forstærkeren yder 110 watt i 4 ohm hvilket ser lidt bedre ud. Men kender ikke til forstærkeren så skal ikke kunen sige om det er nok - KEF'erne kræver meget - specielt hvis de ikke skal suppleres med en sub.
|