| Forfatter |
|
Chrotto Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 53
|
| Sendt: 24 Oktober 2009 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens!
Jeg har det seneste tids tid kigget på gulvhøjttalere, og har kigget på to stykker:
Linn Majik 120 og Monitor Audio Gold GS 20
Jeg er lidt i tvivl om jeg får nok valuta for pengene, hvis jeg køber Linn, men synes også at lyden er rigtig fin! Hvad har i af holdninger om de to højttalere, og har i nogle alternativer til maks 17.000 for et sæt?
Det skal siges at jeg hører meget elektronisk musik, som fx trentemøller, men kan også finde på at høre Rammstein i ny og næ. Så det skal gerne være en højttaler der er god all-round og med en god bund :-)
PFT Christian

|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 24 Oktober 2009 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal købe dem du syntes lyder bedst, så lad dine øre bestemme.
Og er det muligt så lån dem med hjem, så kan du høre om de passer til dit grej og rum.
Mvh
JMJ __________________ Det første kvinder bliver døve på er øjnene.
Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til det musik du hører ville jeg vælge Monitor Audio, det er en fed rockspeaker  . Linn er skam en god speaker, men lidt mere neutral og småkedelig i det hvor MA er mere engagerende hvis man ønsker live stemning i stuen __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Chrotto Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 53
|
| Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Acer Ved du hvor forstærkerkrævende MA er? Kunne forestille mig at Linn var rimelig krævende, med den mængde delefilte der sidder i den?
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chrotto skrev:
|
@ Acer Ved du hvor forstærkerkrævende MA er? Kunne forestille mig at Linn var rimelig krævende, med den mængde delefilte der sidder i den?
|
|
|
De er ikke så krævende igen, hvilken amp har du? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Chrotto Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 53
|
| Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Chrotto skrev:
|
@ Acer Ved du hvor forstærkerkrævende MA er? Kunne forestille mig at Linn var rimelig krævende, med den mængde delefilte der sidder i den?
|
|
|
De er ikke så krævende igen, hvilken amp har du?
|
|
|
Der skulle gerne komme en Marantz 6004 i mine hænder på et tidspunkt!
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 06:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den vil jeg mene sagtens kan slæbe dem, men ud og hør på begge muligheder og lån med hjem hvis du kan. __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |