| Sendt: 24 Oktober 2009 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er igang med at bygge hus og skal derfor til at overveje hvilken lyd løsninger jeg vil have bygget ind.
Jeg har før har et par CM4 (mener jeg de hed) men nu kunne jeg godt tænke mig at rykke lidt op da jeg også får mere plads i stuen.
Jeg har været inde og høre et par CM9 mod CM7 og der blev jeg overbevist om at CM9 er en ret god højtaler.
Så er det bare at jeg lige sidder og savler lidt over de her indbygningsløsninger som f.eks
Cwm lcr 8
Det giver nogle store indretningsmæssige fordele
Har nogen erfaringer med de her indbygningshøjtaler? evt. hvordan andre indbygningshøjtalere fungerer. Kræver de en subwoofer for at
fungere optimalt?
Jeg har sat mig på en Cambridge 840a forstærker og Denon DVD3800 bd som de øvrige komponenter.
|