Jeg har selv lige for 3 dage siden modtaget en ny SVS sub: SVS SB12-Plus i PIANO GLOSS BLACK (fanme lækker finish og bundsolid konstruktion) på www.Lsound.no
Bestilte Torsdag i sidste uge inden kl. 12.00 og fik den tirsdag kl 09.47 helt eksakt
...
Købte 5 m. sub kabel med fra: better cables, modellen hedder: Silver serpent, også købt på Lsound.no. Better cables er det eneste SUB kabel de fører, da de mener det er et suverænt kabel til prisen, skulle være på højde med "langt" dyrere kabler!!!
Lige nu følger der en Radio-shack med SVS sub`sne..
SÅ:
Samlet med, Sub, Radio shack, sub kabel og fragt.. kom jeg af med 810 Euro. Rundt regnet 6450kr. ALT INKL.
Subben fylder ikke så meget i rummet, men fylder MEGET godt lydmæssigt, med al den kraft man kunne behøve i stuer/rum på ca. 25 kvm, (det er mit eget på, så går ud fra det, men den kan sikkert fylde større rum). Der er absolut ingen former for vibrationer i selve kabinet-konstruktionen, KUN det vibration subben er lavet til at skabe. En lille lækker bandit til prisen, men snakker kun for mig selv og min egen sub, da jeg ikke har prøvet andre end SVS`en og så en Cerwin-Vega CLSC-15S, jeg har haft for nogle år siden. CV`en var med 15" enhed og på en 300w forstæker mener jeg, men den var INGENTING i forhold til SVS`en.. På ingen punkter.
Så et GO GO GO herfra med en SB12-Plus, hvis den kan dække dit behov.
Som sagt er der større og faktisk billigere modeller fra SVS eks. PB10 el. PB12NSD, men de skulle ikke være så gode til musik som SB modellen...
YOUR CALL!!!
Mvh. Chromosome... YOU WON`T REGREED IT!.