Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 00:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Yamaha NS-555 eller NS-777 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Montago
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 August 2007 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Hey HiFi nørder :D

Jeg har kig på hhv. NS555 og en smule på NS777.  Designes passer perfekt til mit nye LG 42LY95 og idet jeg kan købe dem ultra billigt er der ikke rigitg nogen alternativer i mine øjne :)

Spørgmålet er så om jeg skal tage 555 som jeg rigtig godt kan lyde størrelsen på - og måske købe en subwoofer ved siden af på 10~12 tommer ? - eller er der spark nok i 777'eren som har 2x 8 tommer basser !? - problemet med disse højtalere er at de er KÆMPE STORE ! ... 555'erne er STORE... men 777'erne synes alligevel i overkanten :-) - Jeg ska give det samme for hhv 777 som 555 - så hvis jeg kan spare subwooferen væk, har jeg jo vundet ved at tage 777 - ik ??

Er der nogen som har eget eller leget med 555 og 777 som kan sige hvilken jeg burde gå efter ?

Min plan er at købe en RX-V559 Surround Receiver + 2x NS333 til baghøjtalere og 1x NSC444 som center - hvilket skulle give et nice setup til hjemmebio... mååååske med tiden en NSC444 som bag-center

Til musik burde hele sættet også kunne spille op til fest :)

Til top Vis Montago's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Montago Besøg Montago's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes