| Sendt: 26 Juni 2008 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg skal til at opgradere min hjemmebio. Er der nogen der ved hvad mine 2 scalere er værd hvis jeg skal sælge dem.
Jeg har en vp30 fra dvdo og en cinemateq. Jeg gav vist 17000 kr for vp30 for 1 1/2 år siden og 15000 kr for min cinemateq 4 år siden. De fremtræder som nye. anyone?
Moby
|