| Forfatter |
|
Skobbolop Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 30 November 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her for et stykke tid siden fik jeg mulgihed for at lytte til SR325i og jeg blev ret hooked på dem. De er dog ret pebrede (for en studerende), så har ikke rigtig turde købe dem... nu ligger landet dog således at en af mine venner skal til USA for at læse et enkelt semester.... og med den nuværende dollarkurs så ville det være oplagt at få ham til at købe et sæt af de Grados til mig til 300$....
Nu har jeg dog i mellemtiden fået øjnene op for modellerne fra Alessandro, og jeg kan se at MS2'eren koster det samme... men det er jo ikke lige en model man smutter ind i en forretning i DK og lytter til... så ville lige høre om i har nogle erfaringer med disse?..
musikken er Indie/Rock/Elektronisk..
har også kigget lidt på Beyer DT880, som jeg har hørt skulle være nogle ganske fornuftige allrounder, men dem skal jeg lige have prøvet..
Det skal lige siges at de skal kører unamped til at starte med. Amp'en må komme senere når der er penge... (spørgsmålet er om DT880 overhovedet kan spille højt nok uden amp)
har forsøgt at finde et svar på head-fi.org, men synes ikke der er nogle tråde omkring emnet, så nu ville jeg lige først prøve her...
anyone?
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 30 November 2007 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke hørt ms2 men har hørt alle grado-modeller og har selv haft 225, 325i, gs1000 og har nu rs1. Hvis valget stod mellem 225 og 325i ville jeg klart vælge 225, den er mere behagelig at ha' på (325i er noget tungere) og den lyder i mine ører osse bedre. 325i kan godt blive lidt skarp i diskanten, og da grado diskant i forvejen godt kan ta' lidt overhånd så......
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 01 December 2007 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil gi Kim ret, sr225 er faktisk et bedre valg, ikke kun value/money, men jeg synes også de lyder bedre. Mht til ms2, så er der ik så mange der har dem, men så vidt jeg ved er de ikke så voldsomt anderledes end sr325i. mht dt800 (se hvad jeg bruger på mit billede) så kan de sagtens spille højt uden amp (bare husk ikke at tage 600ohms udgaven), men de lyder en del bedre med, men den kan man jo altid købe
|
| Til top |
|
| |
NESREDNA Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 259
|
| Sendt: 01 December 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du har mulighed for det, så giv et par tilspillede AKG K701'ere et lyt!
De kan skaffes nye til omkring 250 dollars i USA. Til den pris slår de alt andet af banen, synes jeg...
__________________ Hjemme: Cowon D2 > X-Can V3 > AKG K701
Undervejs: Cowon D2 > Ety4P
|
| Til top |
|
| |
Skobbolop Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2007 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm..må vist hellere få set på de 225'er...
mht. til AKG 701 har jeg da også overvejet dem, men ud fra hvad jeg har læst om dem så er de rimelig kræsne hvad angår resten af udstyret... og at det mere eller mindre er påkrævet med en amp...
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er også korrekt, og der er grado meget mindre krævende
|
| Til top |
|
| |
Skobbolop Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2007 kl. 02:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor meget er disse værd?
samme som nypris?
http://www.head-fi.org/forums/f10/wtt-sr225-custom-brown-lea ther-headband-rs2-hf-1-a-269898/
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2007 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan ik få linket til at virke, prøv at sætte linket ind i LINK Men hvis det er læder headbands du mener, så er det sådan nogen folk selv laver somregel, og derfor svinger kvaliteten meget. Og det er jo rent pynt så...
|
| Til top |
|
| |