Bruger siden: 29 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 76
Sendt: 29 November 2007 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
Tak tak!
Og tak for tippet. Jeg har mailet hifiklubben og er spændt på at høre prisen på sennheiser puderne.
Jeg håbede egentlig at nogen havde løst det med nogle no-name lav-budget-puder... Tynde puder kan ikke køre den helt store forskel hvad angår lydkvalitet...
Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
Sendt: 27 Januar 2011 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
Harald skrev:
Tak tak!
Og tak for tippet. Jeg har mailet hifiklubben og er spændt på at høre prisen på sennheiser puderne.
Jeg håbede egentlig at nogen havde løst det med nogle no-name lav-budget-puder... Tynde puder kan ikke køre den helt store forskel hvad angår lydkvalitet...
Puderne på hovedtelefoner betyder vildt meget for lydkvaliteten, både den ene og den anden vej, ikke at budget puder er ringere for det ved man først efter man har prøvet dem, men jeg kan næsten garantere at du ville kunne høre en forskel..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum