| Sendt: 26 Juni 2015 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har brugt H8 over et stykke tid. Det er slet ikke mig. De sidder for løst på mit hoved og jeg skal ikke bevæge mig ret meget før de
falder af. Det går fint hvis man bare skal sidde stille men slet ikke hvis man f.eks. skal cykle - hvis man da kan finde på det med disse
på?
Jeg bliver heller aldrig helt tilfreds med lyden. Der er hørbar digital støj når man kører trådløst via Bluetooth. Der er lagt en anelse for
meget vægt på at de er tunet til pop musik med lidt for meget bas efter min smag. Jeg tror B&O har reageret på at mange har kritiseret
H6 for at have for lidt bas. Så H8 vil muligvis tiltale mange brugere mere end H6 på den front.
Noise cancelling delen synes jer er virkelig dårlig. Jeg er meget mere til den passive støjdæmpning der er i dem så jeg bruger kører altid
med ANC off. Men smart at man kan tænde og slukke det meget let via touch-panelet på siden. Lyden lyder frygteligt når man slår ANC
til. Lydbilledet falder helt sammen. Jeg ved ikke om det er normalt for andre hovedtelefoner med ANC?
Der er også gode ting ved H8. I forhold til andre trådløse hovedtelefoner vejer de noget mindre og føles ikke tunge. Man kan skifte
batteriet. De kan spille passivt, så man kan lytte videre med kabel hvis man skulle gå tør for batteri.
Derudover synes jeg prisen er alt for høj. Mine BeoPlay H6 får meget mere spilletid. Der er ingen støj, de isolerer fint nok til transport,
de er lette, har bedre komfort, man får ikke ondt i ørerne efter noget tid som man gør med H8. H6 skalerer også rigtigt godt når de
bruges sammen med en portabel forstærker. Så jeg ville klart foretrække H6 og glemme H8 hvis jeg var dig. (For slet ikke at tale om
BeoPlay H3, der er en skandale af en hovedtelefon. Billigt plastic og gummi fra Kina hvis du spørger mig... Så hellere et sæt
Beyerdynamic T51p der koster det samme - eller Koss Porta Pro, der spiller næsten ligeså godt som H3. )
|