Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 16:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Sonos Connect mod. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Reni61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 04 August 2013 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Hej Alle

Jeg har prøvet at se i diverse fora omkring mod af Connect. Desværre forgæves, mange af de tråde er flere år gamle. Jeg har prøvet at skrive (maile) til Dr. Gert Volk på adresse: Gert.volk@gmx.de, men har ikke fået svar. (Nu er det jo også sommertid).

Min Sonos Connect er godt 3 mdr gammel.

Er der nogle herinde der har fået deres Connect modded fornylig? Hvis ja, da modtages adresse mv. med stor og dybfølt tak.

En fortsat god sommer til jer alle herinde.

Til top Vis Reni61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Reni61

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 04 August 2013 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Her er det vist det sker nu.

Reni61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 August 2013 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

Hej Thue

Tak for svaret.

Jeg har allerede mailet den engelske afdeling, samt den norske forhandler. Jeg er ikke helt tryg ved at sende den til USA.

Toftdal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2013
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 18 December 2013 kl. 00:52 | IP-adresse registreret  

Hvad er der sket siden?

Har du købt, hvad blev prisen, fik du modificeret din egen enhed.............?

Mvh. Torkild
Til top Vis Toftdal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdal

Reni61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 December 2013 kl. 09:02 | IP-adresse registreret  

Hej Torkild

Ja, jeg fik den modded enhed, der er magen til den Cullen modded som der har været testet i High Fidelity.

Den blev dyr - for dyr. Historie: Den norske forhandler bad mig bestille den på deres svenske site. Fint, som sagt så gjort. Prisen lød så på 6200 DKK med PayPal gebyr, og porto Hvad den norske forhandler så "glemte" at oplyse var, at prisen på den svenske site var eksklusive moms, og pakken blev sendt fra Norge. Efter 2 måneder fik jeg pakken, og en regning fra Skat på 2400 DKK. Altså en totalpris på 8600 DKK. Jeg mener firmaet har taget rø... på mig rent økonomisk, men enheden spiller vidunderligt. Der er en verden til forskel. Trods den høje pris, har jeg ikke fortrudt købet, og har koblet WiFi modulet fra (ja, jeg ved godt at garantien røg), og det gav lige det sidste. Nu er den fuld på højde med en CD afspiller i 20K klassen.

Nej, der var ingen der kunne modificere min Sonos, mailede til Dr Gert Volk, men fik aldrig svar. Læste i andet forum, at han ikke laver Sonos mod's mere.

Godt jul og godt nytår til jer alle herinde.

Toftdal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2013
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 18 December 2013 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

Det var da godt nok lidt bisse,, men godt du er glad for den.

Jeg var lige i Hi-FI klubben i går og der blev jeg præsenteret for BLUESOUND som NAD jo er blandet ind i, og der er lydkvaliteten jo også i top.

I aftes og i nat ærgrede jeg mig så over at jeg har fyldt huset med sonos, men jeg er jo egentligt ret glad for det, lige bortset fra at jeg ikke lige kan greje hvordan mit opsæt til "finlytning" skal se ud.

Da jeg så igen i dag sad og tænkte fik jeg en ide og ringede til HI-FI klubben, og her kunne han så svare ja og nej på de helt rigtige tidspunkter på alle mine teorier.

Det vil sige at jeg skal harve mig en BLUESOUND NOTE som jeg så kobler til mit eksisterende Sonos fra Line ud til Line ind og så til en DAC med et optisk kabel og derfra ned i et sæt forstærkere (som jeg så ikke har fundet endnu) og så har jeg god lyd til "finlytning" og Lyd i hele huset via SONOS.

Nu skal jeg lige have malet mine højtelere, designet en fod til dem, have fundet et forstærker sæt og en DAC og så skal jeg selvfølgeligt have købt en BLUESOUND NOTE.

Desuden får jeg så også brugerfladen fra både SONOS og BLUESOUND så der er lidt at rode rundt i.

Mvh. Torkild

Til top Vis Toftdal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdal

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes