Forfatter |
|
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 21 Januar 2013 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Findes der et program der kan omdanne stereo til mono?
|
Til top |
|
|
D A O Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2465
|
Sendt: 22 Januar 2013 kl. 03:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
Sendt: 22 Januar 2013 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes jeg har hørt om et plugin til foobar.
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 22 Januar 2013 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er, hvad en googlesøgning gi´r i første forsøg  , kig i DSP options ruden i højre side. http://eolindel.free.fr/foobar0.9/DSP.phpmææææn, det er jo selfølgelig nemmere at: "Udsæt ikke til i morgen, hvad du kan få andre til at gøre for dig i dag"    . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 22 Januar 2013 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Det er, hvad en googlesøgning gi´r i første forsøg , kig i DSP options ruden i højre side.
http://eolindel.free.fr/foobar0.9/DSP.php
mææææn, det er jo selfølgelig nemmere at: "Udsæt ikke til i morgen, hvad du kan få andre til at gøre for dig i dag"  . |
|
|
Nu er det jo ikke sådan jeg ikke har brugt Google ;-)
Men jeg bliver bare linket til alt muligt forskelligt jeg så skal downloade. Jeg kan iøvrigt ikke få det til at virke på foobar.
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 22 Januar 2013 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Sigma6.... Load filen i foobar, højreklik på filen og vælg convert. I converter options vælger du "Processing". I højre rude markerer du "downmix channels to mono", så trykker du på pil til venstre, så den hopper over i ruden "active dsp´s". Så vælger du bare den mappe, den konverterede fil skal havne i under "destinations", og klikker på "convert". Vupti, skulle din fil gerne være konverteret til mono  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 22 Januar 2013 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Hey Sigma6.... Load filen i foobar, højreklik på filen og vælg convert. I converter options vælger du "Processing". I højre rude markerer du "downmix channels to mono", så trykker du på pil til venstre, så den hopper over i ruden "active dsp´s". Så vælger du bare den mappe, den konverterede fil skal havne i under "destinations", og klikker på "convert". Vupti, skulle din fil gerne være konverteret til mono . |
|
|
Der står bare " quick convert og default"
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 22 Januar 2013 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis den ikke ser ud som på linket jeg gav dig med brugsanvisningen, så afinstaller den og download nyeste Foobar2000  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|