Sendt: 21 Juni 2011 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Davs til alle her på forummet
Jeg er i den heldige situation, at have erhvervet en Danish audio Design DAC10. Efter at have afprøvet den foran
computeren er jeg kommet frem til den konklution, at der er en verden til forskel på den og den gamle Dac magic jeg havde
før. Sååååå meget bedre! :)
Så derfor tænkte jeg at den også ville kunne gøre glimrende ting, hvis jeg brugte min Sony xa20ES bare som løbeværk. Men
jeg er desværre en hat til elektronik og kan simpelthen ikke få lyd ud når jeg smider et Digital kabel mellem Cd afspiller og
DAC. For flere år siden havde jeg en NAD cd afspiller hvor jeg kunne vælge på remoten om den skulle køre
optisk/coax/"normal" ... Men disse valgmuligheder syntes jeg ikke at kunne finde på min Sony, selvom den har disse
outputs.
Da jeg er lidt øm overfor min Cdafspiller (og i den grad også for min nye DAC) tør jeg ikke rigtig at pille ved for meget så
derfor håber jeg, at der er et klogt hoved herinde, der kan forklare mig, hvordan jeg "siger" til cd afspilleren at den kun skal
fungere som løbeværk :)
Spørg endelig ind til hvis i har brug for mere info
Thomas
__________________ Silverline Grandeur mk2, Thorhauge St One T4, Nakamichi Pa5 mk1, Sony Cpd XA20ES, Danish audio Design DAC10
|