Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 08 Februar 2004 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
Hey alle
Jeg stå for at skulle til og købe nyt anlæg og en cd-afspiller. Lige nu har jeg et gammel anlæg som bare skal ud... Jeg har afsat 5000 kr. til dette. Jeg har højtalere, men vil senere hen købe nogle nye så jeg kan få Surroind sound. Mine krav for anlægget er at:
Det skal kunne tilkobles til mit Tv
At anlægget hellere har en god lyd gengivelse end at kunne spille meget højt, fx når man ser en film
At farven er sølv, begge dele
Et pænt design
Jeg har selv tænkt lidt på at købe en receiver og en cd-afspiller i mærket Denon, men da jeg ikke kender meget til alt indefor Hi-Fi har jeg vælgt at få lidt råd fra jer..
Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
Jeg har været inde på Hifi-klubbens hjemmeside og set lidt på NAD C320BEE forstærker og NAD C521BEE CD-afspiller som i snakkede om, det passer lige til mig. Lige nu står jeg med højtalere på 2x75 W og 8 W jeg har senere hen tænkt mig at købe nye, men kan disse bruges til dette? ´Hvor finder jeg dette anlæg til den bedste pris og bedste betjening, da jeg bor forholdvist langt væk fra en Hifi-klub?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum