| Forfatter |
|
MBAA Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 83
|
| Sendt: 04 Februar 2004 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløvs,
Skulle der være nogen her på siden, der har nærlyttet til Tact Millenium Mark II digitalforstærkeren og dermed kan øse af lidt erfaringer???
Hilsen
MBAA
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 04 Februar 2004 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er måske lidt farvet af at have arbejdet i hifi klubbe.
Jeg mener dog det er den bedste forstærker jeg har lagt ører til. I forhold til traditionelle forstærkere, har den en meget letfodet gengivelse, og især bassen er meget nem at definere. Det er som den ikke gør opmærksom på sig selv.
Mine referencer er Cyrus, Holfi, Rega, Cayin, Vincent, Classé integreret, LC Audio, ældre Accuphase.
Det er ikke helt ligegyldigt hvilken CD-afspiller/drev man benytter. Gode erfaringer har jeg med Rega CD som drev.
Fordelen er at man ikke behøver en grotesk dyr CD afspiller, idet en god digital forbindelse er kravet, analogdelen er unødvendig.
|
| Til top |
|
| |
MBAA Forum Bruger

|
| Sendt: 17 November 2004 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne man være så heldig, at der med tiden er kommet nye til, der har et "dybdegående" lydmæssigt kendskab til Tact Millenium??
MBAA
|
| Til top |
|
| |
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 17 November 2004 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ikke mange der har kendskab til Tact, generelt, vil jeg tro. For hvis man ser på hvad folk har af grej, har jeg ikke fået øje på nogen der har noget fra Tact endnu. Kan selvfølgelig have overset en...  __________________ Mvh
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Torben Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 440
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
KBAndersen
Hov... vi er da nogen Tact bruger godt nok ikke Millenium men alligevel.
MBAA for flere år siden kendte jeg en som havde en Tact Millenium, men det er så lang tid siden så jeg ikke kan komme med nogen ordenlig konklusion. Men jeg husker den bare som den spillet godt over nogen store Snell højttaler som han havde.
Og ellers roder jeg stadigvæk vidre med min nye 2.2x.. jeg har desværre ikke haft så meget tid til den... Men jeg tror at jeg kan hente meget endnu ved ordenlig tilpasning af subwooferen, men det tager tid. Men du høre nærmere på et tidspunkt!
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
MBAA Forum Bruger

|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, vi Tact´ere er unægteligt en lille forening i dette forum 
Jeg ser frem til at høre mere om din 2.2´er, Torben, men ja; man kan hurtigt få brugt noget tid på sagerne.
Jeg går og tæller knapper og samler flasker i øjeblikket med henblik på en ny forstærker - og her er Millenium så inde i billedet.
Jeg har stort set kun hørt rigtig godt om den med en enkelt undtagelse eller to. Jeg må ind og låne en med hjem en weekend.
Hilsen
MBAA
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MBAA Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2004 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Svend P.,
Tak for tippet - jeg har dog en rumkorrektion i forvejen og er kun på jagt efter forstærkerdelen.
Hilsen
MBAA
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 20 November 2004 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon ikke de er til at snakke med i forretningen? Om ikke andet, så kan du da selv sælge rumkorrektionen i dba.dk. Jeg synes da prisen er lav nok til at det sagtens kan betale sig?
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 30 November 2004 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til en pris af 64.900kr er Milennium'en vist ikke et impulskøb __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |