| Sendt: 04 Maj 2008 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey.
Først, så må I undskylde hvis dette er det forkerte forum, men ved ikke så meget igen om HiFi, så tænkte at det måtte være her :)
Og så:
Skal have mig en ny forstærker, da den jeg har nu efterhånden er ret så gammel, og slet ikke kan levere nok kraft til mine højttalere (lyder det til ihvertfald)
Jeg bruger mest min bærbare til afspilning med, og bruger lige nu Phono-MiniJack til det formål, men er helt sikker på der findes en bedre måde, spørgsmålet er bare, hvilken?
Har ikke S/PDIF eller hvad det nu hedder i min computer, så regner med jeg skal have et eksternt lydkort for at få den gode lyd igennem?
Sidder også lige nu med en Sansui CD-afspiller, der har digital udgang, så mon ikke en digital indgang på forstærkeren til CD ville være en fordel?
Og, så til mine højttalere:
Har en JBL TLX 100 subwoofer og 2 Panasonic-højttalere der fulgte med mit gamle anlæg (De to sidstnævnte højttalere skal nok udskiftes snarest - hvad vil I anbefale?)
Men, så skal jeg bruge en forstærker til "alt" dette grej, hvilken vil I anbefale?
Skal jeg købe en ny DENON PMA-500AE til 2000 kr. eller en NAD C315BEE til 2200 kr ?
Mit budget for forstærkeren ligger deromkring, så har I andre bud, så kom med dem.
Har I en forstærker som I ikke skal bruge mere, så må I meget gerne skrive, hvis I vil sælge den.
Hvis der er noget der mangler, så skriv endelig, da jeg ikke lige ved om jeg har fået det hele med :)
Mvh. Frederik Nielsen
|