|
da den pludseligt kunne finde på at vælge GRØN og PINK som foretrukne farver!  Har haft det samme problem med min dvd 25, men det var scart kablet som ikke sad ordenligt i.
Spørgsmålet er nu... er dette noget generalt at H/K og deres DVDer er et no-go? For så har jeg jo lidt et problem!? Gav 2000 kr for svinet og er efterhånden ret træt af at der er så mange problemer med den. men ud over det med scart, har det været den bedste dvdspille jeg har haft, specielt da der kom et audio quest scart til 1300 på, så for søren den kunne vise film;-)
Kan jeg på NOGEN måde selv f**ke up i DVDen, ved f.eks. at komme til at sætte den til LetterBox eller PanScan, eller måske ved video mode komme til at skifte fra "auto" til "PAL". - begge dele mens DVDen viser billede?! Man skal passe på hvilken mode man sætter den i, har prøvet det samme, men fik fat i een som kunne huske, hvad man gjorde i menuerne, når man ikke kunne se den, altså; 2 tryk ned, til siden og så ned igen og vupti så kom det hele igen (men skulle lige gøre det et par gange;-) |