Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 21:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Vurdering af lydsituation(HK 970?) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Hey

Jeg er en "fattig" studerende, som pt har et anlæg bestående af en Denon AVR 1705 med 2 Concept 6 Dali'er koblet på.. Pga pladsmangler ligger mine concept 1'ere og centeren og samler støv.
Derfor har jeg overvejet om jeg skulle sælge det hele og invistere i noget stereo i stedet for, jeg har overvejet i første omgang bare at skifte forstærkeren til en Harman Kardon HK 970:

http://harmankardon.com/product_detail.aspx?Region=EUROPE&am p;Country=DK&Language=ENG&cat=AMP&prod=HK%20970/ 230&sType=C

Er det noget der vil forbedre lyden på mine Concept 6'ere? Og vil den kunne trække et par Dali Suite 2.5'ere på et senere tidspunkt? Eller skal jeg vente med at opgradere det hele til der er råd og plads til noget "ordentligt" surround?

Hjælp mig lidt, er i vildrede :-)
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted

mortenkongsfelt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

link virker ikke, dog fandt jeg efter lidt søgen, forstærkeren derinde...

http://harmankardon.com/product_support/support_detail.aspx? sCurCat=AMP&sType=C&Prod=HK%20970/230&prod_regio n=EUROPE