Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 19:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Musik på DVD-recorder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Calle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Status: Offline
Sendt: 27 Maj 2005 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Hej!

Er på nippet til at anskaffe mig en DVD-recorder m HD. Er der nogen der ved om det er muligt at gemme wav filer på HD og spille dem?? Kan man evt. brænde en masse wav filer på en DVD-skive og afspille dem??? Håber nogen har prøvet!

Calle

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 30 Maj 2005 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Hej Calle

Jeg tror ikke at det kan lade sig gøre at afspille wav filer fra en alm. DVD-Video afspiller (eller optager). Derimod fungere det fint på en DVD-Audio afspiller.

Jeg har kendskab til 3 programmer til PC der kan brænde en DVD-Audio med wav-filer i CD-kvalitet.

Discwelder (Bronce, Steel og Chrome)

DVD-Audio Creator (Sonic)

Ulead Burn.Now

Jeg har kun afprøvet med Discwelder og det fungere fint - ca. 100 trax i cd-kvalitet på en enkelt lags DVD.

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 30 Maj 2005 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Calle skrev:
Er på nippet til at anskaffe mig en DVD-recorder m HD. Er der nogen der ved om det er muligt at gemme wav filer på HD og spille dem?? Kan man evt. brænde en masse wav filer på en DVD-skive og afspille dem??? Håber nogen har prøvet!

Generelt nej, men de nye Pioneer recordere (DVR 433, 530 og 630) har en jukebox-funktion, hvor du kan kopiere CD'er ind på HD'en (enten ukomprimeret eller som MP3) og afspille dem fra HD'en.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Calle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Sendt: 31 Maj 2005 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Calle skrev:

Generelt nej, men de nye Pioneer recordere (DVR 433, 530 og 630) har en jukebox-funktion, hvor du kan kopiere CD'er ind på HD'en (enten ukomprimeret eller som MP3) og afspille dem fra HD'en.

Hej Otto!

Er disse maskiner kommet på markedet. Jeg synes ikke jeg kan finde dem nogen steder?? Ved du hvad de koster??

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes