| Sendt: 15 August 2015 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kan godt være noget at hente ved at bi-ampe = 2 forstærkere til højttalerne. Men det er ikke altid sikkert at man opnår den ønskede effekt. Derfor mener jeg at at det er vigtigt at du lærer dine nye højttalere at kende godt, før du begynder at eksperimentere videre Det er dog ret ligetil med C275BEE, da den dels har variabelt input, så niveauet kan justeres og samtidig har 12V trigger, der gør det muligt at din 356'er automatisk vil tænde/slukke 275'eren, via et lille kabel på bagsiden - mindre detalje men stadig lækkert i hverdagen. Det er veldokumenteret og testet i ubegribeligt mange sammenhænge, at akustik og placering af et stereo system, kan gøre langt større forskel for lyden end så meget andet. så når dine nye højttalere er spillet til at du har eksperimenteret med deres placering i forhold til din lytteposition. Så har du et meget bedre grundlag for at arbejde videre. Her kan du eventuelt spørge om du kan låne en 275'er med hjem og prøve ideen af. Men husk at juster niveau bag på - da lidt ekstra bas kan have et ret stor påvirkning i retning af et snarligt impulskøb  Bemærk - at dette blot er mit råd ud fra min erfaring. Det er dine penge og din oplevelse. God lytning
|