Har du haft dette produkt inde for dørene - og beholdt det vil jeg gerne høre din mening ??
Er det sagen, tænker jeg at tilslutte Auralic Aries Mini optisk til min Dynaudio Transmitter
som sender trådløst til et sæt aktive Xeo3 højttaler. Her hvad jeg har fundet af omtale.
------------------------------------------------------------ ----------------------------------------
Ville man have et trådløst system der kan streame musik fra din NAS, fra USB-lagring, fra
Bluetooth-enheder, og fra Tidal, er Auralic Aries Mini et godt valg til ca. 5.000 kr.
Auralic aries mini. Lyden var meget glat, afslappet og tør. Denne nye trådløse streaming enhed
er ligesom den (sagnomspundne Squeezebox) moderniseret. Du kan tilslutte ARIES MINI til
dit eksisterende hjem lydsystem og bruge de samme software og hardware-funktioner.
Denne ARIES MINI indeholder høj kvalitet analog udgang og valgfri harddisk slot til dem, der
ikke har købt et ordentlig NAS-drev. Auralic proprietære Tesla hardware platform indeholder
en Quad-Core ARM Coretex-A9 processor, der kører med 1GHz, 512MB DDR3 indbygget
hukommelse og 4 GB intern hukommelse. Tesla-platformen har en beregning evne 25.000 MIPS,
mere end nok til at afkode AAC, AIFF, ALAC, APE, DIFF, DSF, FLAC, MP3, OGG, WAV,
WV og WMA.
Specs er inkluderer en bred vifte af streaming-tjenester, lokale uPnP / DLNA bibliotek indhold,
Qobuz og WiMP, internetradio, AirPlay og Songcast osv Det håndterer samplingfrekvenser fra
PCM til 384kHz / 32-bit til DSD256. Indgange omfatter RJ45 Gigabit Ethernet, Wi-Fi, og
USB 2.0. Udgange er USB 2.0, S / PDIF coaxial og optisk TosLink. Den er meget lille og måler
kun 5.3 "x 5.3" x 1.1 "(BxDxH).
AURALIC ARIES MINI skulle efter test levere et fremragende resultat til dem, der elsker at
streame deres musik, og til en meget rimelig pris. - http://www.auralic.com/
ARIES MINI Specifications
Streaming Services
Local uPnP/DLNA library content
Qobuz and WiMP online streaming
Internet Radio
AirPlay and Songcast
USB hard drive files
Optional internal HDD/SSD
Supported File Types
AAC, AIFF, ALAC, APE, DIFF, DSF, FLAC,
MP3, OGG, WAV, WV and WMA
Sampling Rates
PCM in 44.1Khz - 384Khz at 16 - 32bits
DSD64, DSD128, DSD256
Control Software
AURALiC Lightning DS
OpenHome compatible software
Media Server Compatibility
Minimserver, Twonky, Asset UPnP, JRiver
DLNA/uPNP compatible server software
Input
RJ45 Gigabit Ethernet
Dual-Band WiFi connection
USB 2.0 High-Speed for external disk
Output
USB 2.0 High-Speed for compatible DAC**
Coaxial, TOSLINK***
Power Consumption
Playback: 20W at max.
Dimension
Appox. 5.3"W x 5.3"D x 1.1"H (13.5cm x 13.5cm x 2.8cm)
Weight
1.1 pounds (0.5kg)
** 'compatible DAC' means a DAC do not require a driver for Mac OS X
*** Sampling rate limited to 44.1K - 192K and DSD64 only
------------------------------------------------------------ ------------------------------------
http://www.lydogbilde.no/nyheter/tapsfri-hoyopplost-lyd-og-t idal-til-5000kr
Div.& Diy.